Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
სარედაქციო გუნდი
მიმდინარე
წარდგენები
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
Archives
კონტაქტი
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
გამოშვების ნომერი 12 (2018)
გამოშვების ნომერი 12 (2018)
გამოქვეყნებულია:
2023-05-24
სრული ნომერი
No. 12 (2018) (English)
სტატიები
Towards the studying of Kodorian Svan speech
Iza Chantladze
1-12
Towards the studying of Kodorian Svan speech (English)
Negation and Conditional-Resultative Hypotactic Constructions in the Kartvelian Languages
Maia Lomia, Nino Chumburidze
13-19
Negation and Conditional-Resultative Hypotactic Constructions in the Kartvelian Languages (English)
On the Relation between Inference and Epistemics in the Verb Paradigm of the Kartvelian Languages
Ramaz Kurdadze, Ketevan Margiani, Maia Lomia
20-27
On the Relation between Inference and Epistemics in the Verb Paradigm of the Kartvelian Languages (English)
Teaching Georgian as a second language: Modality and Tense (modal unda)
Nino Sharashenidze
28-36
Teaching Georgian as a second language: Modality and Tense (modal unda) (English)
Teacher Training: Educational Activities for Pre-Service Teachers
Vilija Targamadzė, Vaiva Juskiene, Mariam Manjgaladze
37-48
Teacher Training: Educational Activities for Pre-Service Teachers (English)
The Role of Tutor’s Feedback in Writing E-Course
Ketevan Gochitashvili, Giuli Shabashvili
49-57
The Role of Tutor’s Feedback in Writing E-Course (English)
Language
ქართული
English